Dostawa i płatność


I. FORMA PŁATNOŚCI

Należność za towary mogą Państwo uregulować na 3 sposoby:

a) Płacąc przy odbiorze przesyłki / gotówka przy odbiorze

 

b) Przelew / przedpłata na nasze konto:

 

 

98 1910 1048 2116 0010 2524 0002

 

c) Płatność za pośrednictwem PayU:

System płatności PayU umożliwia wykonanie natychmiastowych płatności za pośrednictwem karty płatniczej, przelwu internetowego lub płatności SMS.

Należy pamiętać, że do ceny towaru doliczamy koszty wysyłki zgodne z wartością widoczną w koszyku zakupów.


II. DOSTAWA

Koszty dostawy:

Koszt dostawy zawsze pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki zostaje podany w momencie wyboru formy dostawy i płatności w koszyku zakupów. Koszt wysyłki jest zależny od ilości, wagi oraz gabarytów zamawianego towaru. W szczególnych przypadkach koszt wysyłki może ulec zmianie, zwłaszcza przy zakupie wielu elementów o różnych gabarytach. W takich sytuacjach będziemy się kontakować telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia faktycznych kosztów wysyłki.

Forma dostawy:

- odbiór własny w siedzibie Firmy Best-line

- dostawa firmą kurierską do drzwi w paczkach  (DPD, InPost)


- dostawą do punktów paczkowych (DPD Pick Up, InPost Paczkomat)

- dostawa firmą kurierską na palecie. Dotyczy głownie mebli lub innego asortymentu, który w inny sposób dostarczony może ulec uszkodzeniu.

- TRANSPORT AUTEM FIRMOWYM Best-line - Dotyczy zamówień zawierających produkty z kategorii "Meble sklepowe", "Gondole spacewall", oraz "Zabudowy spacewall". Po uzgodnieniu ze sprzedającym transport autem firmowym może dotyczyć również innych zamówień (takich, których wysyłka kurierem może powodować zbyt wysokie koszty, lub niesie za sobą ryzyko uszkodzenia).

 

Termin dostawy:

Przesyłki realizujemy w każdy dzień roboczy przesyłką kurierską natychmiast po zaksięgowaniu przelewu na koncie lub natychmiast po otrzymaniu informacji o wysłaniu za pobraniem. Dla niektórych produktów czas realizacji zamówienia jest dłuższy i jest zaznaczony w opisie produktu.

III. INFORMACJE POZOSTAŁE

- Towar pakowany jest w bezpieczną paczkę i wysyłany rejestrowaną przesyłką do Kupującego.

- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie wynikłe z winy spedytora lub danej firmy kurierskiej.

- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku gdy dane adresowe podane przez Kupującego są błędne lub niepełne. Ponowne wysłanie zamówienia po otrzymaniu przez Sprzedającego zwrotu przesyłki, jest możliwe po dokonaniu przez Kupującego powtórnej wpłaty za przesyłkę oraz pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu. To samo tyczy się w przypadku, gdy Kupujący nie odbierze w terminie przesyłki i zostanie ona odesłana.

- Zamówienia są realizowane na terenie całej Polski.

- Wysyłka za granicę Rzeczpospolitej Polskiej jest możliwa tylko po wcześniejszym uzgodnieniu formy zapłaty. Koszt przesyłki jest ustalany indywidualnie.

- Kupujący odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, śladów otwierania i czy stan faktyczny towaru zgadza się z zamówioną ilością. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji w przypadku wysyłki kurierskiej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej “Protokołu reklamacji”.
 
- W przypadku transportu firmowego koszt ustalany jest indywidualnie z klientem, każdorazowo przy każdym kolejnym zamówieniu.
 

W razie pytań prosimy o kontakt!