Zobacz nasze aukcje

Obsługa klienta


504 094 595
502 207 617
505 856 324

sklep@best-line.com.pl

Sklep Prokonsumencki

regulamin sklepu internetowego

Dostawa i płatność



I. FORMA PŁATNOŚCI

Należność za towary mogą Państwo uregulować na 3 sposoby:

a) Płacąc przy odbiorze przesyłki / gotówka przy odbiorze

 

b) Przelew / przedpłata na nasze konto:

 

98 1910 1048 2116 0010 2524 0002

 

c) Płatność za pośrednictwem PayU:

System płatności PayU umożliwia wykonanie natychmiastowych płatności za pośrednictwem karty płatniczej, przelwu internetowego lub płatności SMS.

Należy pamiętać, że do ceny towaru doliczamy koszty wysyłki zgodne z wartością widoczną w koszyku zakupów.


II. DOSTAWA

Koszty dostawy:

Koszt dostawy zawsze pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki zostaje podany w momencie wyboru formy dostawy i płatności w koszyku zakupów. Koszt wysyłki jest zależny od ilości, wagi oraz gabarytów zamawianego towaru. W szczególnych przypadkach koszt wysyłki może ulec zmianie, zwłaszcza przy zakupie wielu elementów o różnych gabarytach. W takich sytuacjach będziemy się kontakować telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia faktycznych kosztów wysyłki.

Forma dostawy:

- odbiór własny w siedzibie Firmy Best-line

- dostawa FIRMĄ KURIERSKĄ  (DPD)

- TRANSPORT AUTEM FIRMOWYM Best-line - Dotyczy zamówień zawierających produkty z kategorii "Meble sklepowe", "Gondole spacewall", oraz "Zabudowy spacewall". Po uzgodnieniu ze sprzedającym transport autem firmowym może dotyczyć również innych zamówień (takich, których wysyłka kurierem może powodować zbyt wysokie koszty, lub niesie za sobą ryzyko uszkodzenia).

 

Termin dostawy:

Przesyłki realizujemy w każdy dzień roboczy przesyłką kurierską natychmiast po zaksięgowaniu przelewu na koncie lub natychmiast po otrzymaniu informacji o wysłaniu za pobraniem. Dla niektórych produktów czas realizacji zamówienia jest dłuższy i jest zaznaczony w opisie produktu.

III. INFORMACJE POZOSTAŁE

- Towar pakowany jest w bezpieczną paczkę i wysyłany rejestrowaną przesyłką do Kupującego.

- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie wynikłe z winy spedytora lub danej firmy kurierskiej.

- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku gdy dane adresowe podane przez Kupującego są błędne lub niepełne. Ponowne wysłanie zamówienia po otrzymaniu przez Sprzedającego zwrotu przesyłki, jest możliwe po dokonaniu przez Kupującego powtórnej wpłaty za przesyłkę oraz pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu. To samo tyczy się w przypadku, gdy Kupujący nie odbierze w terminie przesyłki i zostanie ona odesłana.

- Zamówienia są realizowane na terenie całej Polski.

- Wysyłka za granicę Rzeczpospolitej Polskiej jest możliwa tylko po wcześniejszym uzgodnieniu formy zapłaty. Koszt przesyłki jest ustalany indywidualnie.

- Kupujący odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, śladów otwierania i czy stan faktyczny towaru zgadza się z zamówioną ilością. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji w przypadku wysyłki kurierskiej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej “Protokołu reklamacji”.
 
- W przypadku transportu firmowego koszt liczony jest według podanych niżej stawek. Długość trasy obliczana jest na podstawie strony internetowej Google Maps i opcji najszybszego czasowo dojazdu, jeśli opcji jest kilka. Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą koszty dostawy w zależności od odległości:

 

ODLEGŁOŚĆ KOSZT
do 50km 56zł
od 51km do 100km 113zł
od 101km do 150km 169zł
od 151km do 200km 225zł
od 201km do 250km 282zł
od 251km do 300km 338zł
od 301km do 350km 394zł
  451zł
  564zł
  711zł
  823zł

 

Po złożeniu zamówienia z opcją "Transport autem firmowym Best-line" skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia szczegółów dostawy. Klient pokrywa koszt transportu od siedziby sklepu Best-line (ul. Jagiellońska 57a, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska) do miejsca odbioru wskazanego przed nabywcę.

 

W razie pytań prosimy o kontakt!