Co widzą klienci, gdy po raz pierwszy wchodzą do Twojej firmy: anonimowy korytarz, drzwi pokoi pracowników? Warto to zmienić – o wizerunek warto dbać przy każdej okazji. Sprawdź, jak możesz wykorzystać nasze biurka, by stworzyć profesjonalnie wyposażoną recepcję.
O recepcji warto myśleć jako o miejscu, które ma duże znaczenie dla budowania wizerunku firmy. Jest miejscem pierwszego kontaktu nie tylko dla obecnych klientów, ale także dla tych potencjalnych, trafiają tam także usługodawcy, przyszli pracownicy, osoby współpracujące. Ważne jest, by wystrój recepcji odpowiadał temu, w jaki sposób firma chce się pozycjonować na rynku: czy chce być odbierana jako nowoczesna i dynamiczna, czy raczej przywiązana do tradycyjnych wartości. Jeśli szukasz biurka do recepcji dla kancelarii prawniczej, lepiej będzie postawić na klasyczne meble w ciemnych kolorach. Wybierając meble do recepcji dla salonu fryzjerskiego czy kosmetycznego, możesz pozwolić sobie na większą swobodę – tu mile widziane będą jasne barwy i proste formy.
Recepcja nie zawsze musi być traktowana wyłącznie jako miejsce, w którym wita się gości. To także stanowisko pracy, które powinno być funkcjonalne i dobrze przemyślane. Odpowiednio zaaranżowana recepcja może wspierać działania sprzedażowe firmy. Na biurku recepcyjnym można ułożyć ulotki lub katalogi, postawić drobne produkty, które klient może kupić przy okazji płacenia za usługę – z takiego rozwiązania często korzystają na przykład salony fryzjerskie i kosmetyczne.
W Best Line znajdziesz modele biurek recepcyjnych pasujących do każdego wnętrza. Masz ograniczoną ilość miejsca i nie możesz sobie pozwolić na zaaranżowanie recepcji z prawdziwego zdarzenia? Nie oznacza to, że musisz zrezygnować z reprezentacyjnej części biura. Wykorzystaj najprostsze biurko: BASIC lub CASSETTO. To niewielkie modele (dostępne w wersjach 80/100/120/140 cm x 85 cm x 60 cm), które bez problemu ustawisz nawet w holu czy niewielkim pokoju.
Jeśli dysponujesz większą przestrzenią, możesz wybrać z naszej oferty rozbudowane biurka i lady recepcyjne, wyposażone w praktyczne szafki i szuflady. Pamiętaj, że każdy z dostępnych w naszym sklepie modeli możemy zmodyfikować zgodnie z Twoimi potrzebami. Oferujemy wykonanie mebli na wymiar, możemy także uzupełnić wybrane modele o dodatkowe elementy, na przykład nadstawki lub półki od strony klienta.
Osoby pracujące na recepcji nie zajmują się wyłącznie przyjmowaniem gości odwiedzających biuro, salon czy punkt usługowy. Zakres ich obowiązków jest znacznie szerszy: często obejmuje prowadzenie dokumentacji, działania marketingowe, obsługę korespondencji. Warto to uwzględnić, projektując stanowisko pracy. Biurko recepcyjne powinno być wyposażone w odpowiednią liczbę szafek i szuflad. Jeśli pracownik recepcji będzie korzystał z komputera, warto wybrać model z wysuwaną szufladą i odpowiednio dużym blatem. Zwróć uwagę także na wysokość mebla. Standardowe biurka mają blat na wysokości 85 cm – zapewnia to komfort pracy większości osób, jednak w przypadku szczególnie niskich lub wysokich pracowników może być konieczne dostosowanie stanowiska pracy do ich wzrostu.
Jeśli tylko masz taką możliwość, wybierz biurko wyposażone w dodatkowe miejsce do przechowywania (szafki i szuflady znajdziesz w większości dostępnych w naszym sklepie modeli). Na pewno docenią to Twoi pracownicy, którzy będą mogli zadbać o porządek w dokumentach i materiałach biurowych. Widok czystego biurka recepcyjnego korzystnie wpłynie także na postrzeganie firmy przez klientów.
Innym chętnie wykorzystywanym przez wiele firm rozwiązaniem są nadstawki. To elementy, które częściowo przesłaniają blat, dzięki czemu klienci nie widzą sprzętu, dokumentów i innych przedmiotów znajdujących się od strony pracownika recepcji. To sposób, by zadbać o porządek, ale także by chronić dane osobowe widoczne na dokumentach. Nadstawki są dostępne w większości naszych modeli biurek w standardzie. W pozostałych możemy je zamontować na życzenie klienta.