Zobacz nasze aukcje

Obsługa klienta


504 094 595
502 207 617
505 856 324

sklep@best-line.com.pl

Jak zamawiać


1. Znajdujemy kategorię i interesujący nas produkt.



2. 1) Jeśli chcemy jeszcze pozostać w sklepie wybieramy opcję "kontynuuj zakupy".
    2) Jeśli mamy już wszystko co potrzebujemy wybieramy opcję "koszyk"
         i finalizujemy zakupy.



3. W koszyku wybieramy formę dostawy oraz płatności (pobranie, PayU, przedpłata itp).
"Koszty" na bieżąco będą przeliczać kwotę naszego zamówienia, wraz z kosztami wysyłki. W szczególnych przypadkach, rzeczywisty koszt wysyłki może być odmienny od tego wygenerowanego w koszyku. W takim przypadku będziemy sie z Państwem kontaktowali telefonicznie bądź mailowo.

PAMIĘTAJ! W każdej chwili mozesz opuścic koszyk i wrócic do sklepu po kolejne zakupy. W tym celu kliknij w przycisk "kontynuuj zakupy", twój aktualny koszyk zostanie zapamiętany.



4. W "Danych płatnika" podajemy dane potrzebne do wysyłki i opcjonalnie do wypisania faktury. Należy wybrać wtedy opcję "Firma". Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres płatnika, należy wybrać opcję "inne dane wysyłkowe". Koniecznie jest zaznaczenie opcji "Akceptuję regulamin i przeczytałem politykę prywatności". Po zakończeniu wypełniania klikamy "Przejdź do potwierdenia".



5. W "Potwierdzeniu zamówienia" upewniamy się, czy dane płatnika oraz dane wysyłkowe są porawne. Jeśli nie są poprawne, wybieramy opcję "zmień". Jeśli okaże się, że o czymś zapomnieliśmy można wrócić do koszyka i dokupić potrzebną rzecz, dotychczasowe dane zostaną zapamiętane. Jeśli wszystko się zgadza klikamy "Zamów".



6. Gratulacje. Złożyłeś zamówienie. Na adres mailowy, który podałeś podczas wypełniania danych zostnie przesłane potwierdzenie zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kotakt telefoniczny lub mailowy.